dilluns, 19 de novembre del 2012

Ciclocross de Manresa ((CRONICA))

Ahir diumenge dia 18 de Novembre es va disputar una nova cursa de ciclocross. Per a mi, la segona aquest any després de la de Lleida de dissabte passat.

Soprenentment, a linea de sortida més de 50 corredors/es en la nostra mànega! Impressionant, això dona fè de que aquesta disciplina cada cop va més endavant.

I la veritat es que tota aquesta gent va encertar en venir a competir en aquesta cursa, ja que el traçat era dels millors que s´han fet fins a dia d´avui. Això si, per disfrutar-lo del tot habies de ser un expert en la materia i portar una bona màquina adaptada a les circumstàncies. Circuit molt lliscós a conseqüencia de la gespa mullada, del fang i de les pujades i baixades contraperaltades. Algún dels bons va haber de correr amb la bicicleta al coll i el tubular fora de la llanta, mentre veia com la cursa li marxava.

Així doncs, amb retard degut a la qüantitat de corredors, es dona el tret de sortida.
Una maniobra extranya fa que em quedi trabat a tercera linea de sortida. Toca el xiulet i gasss!!!

Revolt a la dreta en asfalt i es produeix una caiguda a pocs metres davant meu. En Lluis (Ravet bikes) s´ha enganxat amb en Da costa i va pel terra. Jo porto al davant al seu germà, qui en veure l´aparatosa caiguda frena de sobte i para la bici. Em quedo clavat jo i alguns més al darrera seu, mentre intentem avançar posicions de nou.

Em coloco darrera del David Pua (Electroizas) a qui li aguanto la roda un parell de voltes, fins que en un dels trams em cau la cadena i haig de parar a col·locar-la.


A partir d´aleshores faig la meva cursa fins que pel darrera m´atrapen l´Albert Gomez (Electroizas), i l´Angel Nevado (Bikeberguedà). Més tard arribaria també en Xavi Casas (Amatstrong CT).

Fem un parell de voltes fent-nos passades fins que l´Albert té un problema i perd la nostra roda. En Nevado finalment també es despenja i acabem entrant a meta a pocs segons l´un de l´altre.

Del circuit cal dir que a estones tècnic a estones rodador, en definitiva molt complert. L´any que bé hi tornarem. La següent a Vic! Que si es fa al mateix lloc de l´any passat, també tindrem gespa mullada per aborrir!!

La classificació de la cursa aquí.
Temps per volta aquí.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada