dimarts, 13 de setembre del 2011

Palafrugell i Bellvitge (CRONIQUES)

Dissabte 10/09/2011 PALAFRUGELL

Sota una forta calor i un vent molt molest, s´ha disputat al circuit conegut com el de l´autovia, una cursa en linea. Circuit d´anada i tornada, mig circuit pica una mica amunt i mig circuit pica una mica avall.


D´inici varis intents d´escapada però ningún acaba de cuallar. Es fa un tall, després un altre i un excel·lent Raul Cruz aconsegueix neutralitzar TOT sol el segón tall, quina exhibició! Massa tard per atrapar el primer grup on hi ha col·locat l´Albert Giol, en Banyeres, David Pua, David Sanchez i Oriol Garcia. De seguida es posarien d´acord per tirar i disputar-se l´arrivada que guanyaría l´Oriol Garcia, seguit del nostre Giol i en Banyeres, que està demostrant estar molt molt fort.

Per darrera el pilot es preparava per l´esprint. A recta de meta punxo la roda del davant i si tenia poques forces per esprintar de peu, m´haig de conformar en veure com el pilot em va passant sense poder aixecar-me de la bici. Tot plegat vaig entrar de la meitat enrrere del pilot aproximadament.
El millor de tot, que el l´Albert va fer segón absolut i per equips vam guanyar un altre cop!

Per part meva sensacions molt dolentes durant tota la cursa, em sento que vaig a remolc tota l´estona i em falta força i sobre tot km´s. Està clar que en una setmana bona d´entrenament no s´agafa la forma!

Diumenge 11/09/2011 BELLVITGE

Després de superar mil obstacles per arrivar a poder fer l´inscripció, al final ho aconsegueixo, no sense haver de visitar amb el cotxe tots el carrers sense sortida de la zona i fer algún esprint corrent a peu entre atraccions de fira. Per l´any següent uns rètols fluorescents amb fletxetes no estaria malament....

Bé, es dona el tret de sortida i se surt a mil per hora! Intento situar-me per les primeres places però no agafo ritme, cada apretada és una ganivetada. A estones em sento algo menys forçat, però hi ha estones, la majoria, en que les pulsacions son altíssimes.
El circuit no és massa exigent, tot i que hi ha un parell de repetxons curts que fan pupita.

Intento col·locar-me al grup per tal d´intentar administrar les forces per si finalment no hi ha cap escapada, intentar fer alguna cosa en l´arrivada.

Al final a pocs metres de l´arrivada es dona caça a l´Edu Gomez, l´ultim valent que ho havia probat en solitari i es presumeix arrivada massiva. El grup s´enfila cap a meta en una arrivada algo complicada per l´estretament de la carretera. Conscient de la dificultat de l´arrivada, intento col·locar-me el més avançat possible i aconseguieixo entrar a meta en tercera posició absoluta i segón master 30, entre en David Alcaraz i Marcos Leon.
La cursa la guanya el senior Juan Gabriel Garcia del Mataró.


Llògicament em sento satisfet amb el resultat final de diumenge, no obstant sento que em costa moltíssim estar en cursa i trobar el meu ritme, les voltes cauen molt lentament i a estones em passa pel cap de no acabar. Durant tota l´estona haig d´anar gestionant forces per poder aguantar el ritme. En les dues curses la mitja de pulsacions va estar rondant les 175ppm amb alguna punta per sobre de les 190ppm.

Això només té un nom, manca de quilometres durant la setmana.
Hauría d´estar content? Doncs no ho estic.

Després de Bellvitge encara no he pogut pujar a la bici, espero demà dimecres poguer fer-ho.

3 comentaris:

  1. I taaaant que hauries d'estar content!!!! Costa molt fer un pòdium. I per les pulsacions no et preocupis, ja a Palafrugell vaig pujar fins 198 i 176 de mitjana jejeje...

    Enhorabona pel pòdium!!!

    ResponElimina
  2. Doncs per no estar bé, bandit diumenge fas podi.
    Jo estic de conya, i em va ser impossible fer alguna cosa.
    M'alegro un munt

    ResponElimina
  3. Moltes gràcies als dos, la veritat es que era una arrivada que m´anava força bé, tècnica i exlosiva!

    Joan, tens moooolt de gass!

    ResponElimina