divendres, 26 d’agost del 2011

"Bruc, el desafio"

El títol del post fa referencia a la pel·licula estrenada l´any passat i ambientada i rodada precisament pels paratges on vaig tenir l´ocasió de rodar ahir. I que ni fet a mida li va el títol a la ruta!

Aquesta setmana he pogut sortir un total de 3 dies, el darrer ahir. Per motius laborals ahir vaig tancar la setmana amb poc més de 250 km´s.

Intentant buscar ja una mica més d´exigència en la ruta, que no en l´intensitat, vaig buscar-me un recorregut que sempre m´ha agradat però no sempre disposo del temps ni la voluntat per fer.

De bon matí com darrerament va sent habitual per poder "esgarrapar" una mica de temps, vaig posarme a pedalar passades les 7.30h per tancar la setmana ciclista sobre les 10.45h.
Dia fantàstic per pedalar, el cel una mica tapadot feia que el sol es deixés veure, però només a estones.

Amb l´ascensió a Collbató per l´Aeri, la pujada a Monserrat pel Bruc i la pujada a Vacarisses per la carretera vella, vaig acumular 1710m+.

Que bé que es puja quan no hi ha ningú que et tregui de punt!!! La setmana vinent segurament la cara serà un altre, jeje..

Homenatge al timbaler del Bruc amb el que els núbols deixen veure de la muntanya de Montserrat al fons.

La bona noticia: De nou torno a tenir ganes de pedalar!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada