dijous, 18 de març del 2010

Males noticies..


Ahir vaig tenir per fi la visita amb el traumatòleg, on varem analitzar els resultats de la resonancia magnetica. Per cert, em sembla bastant fort que des del dia 2 de febrer que vaig tenir l´accident, vagi ser ahir quan sabes realment l´abast de la lesió.
Tornant a la visita, vaig sortir de la consulta amb un saber agredolç: A banda del que ja sabia que era les petites lesions a rotula i cartílag, de la trompada sembla que una part del menisc es va trencar, de forma que es molt probable que en poc o molt temps, m´hagi de sotmetre a una artroscopia per tal d´extreure el tros trencat. De moment, veurem que tal evoluciona la molestia que a dia d´avui tinc amb les sessions de rehabilitació.
Dic sabor agredolç, perquè també va haber-hi una bona noticia, i aquesta va ser que el metge va aconsellarm-me que comencés a rodar novament per tal de recuperar la força que he perdut aquestes setmanes. Es una bona noticia, perquè ja que arriba el bon temps, comença a venir de gust tornar a pedalar. Amb un parèntesi en negreta: "ni se te ocurra hacer mountainbike ni running!"
Pròxima visita d´aquí a 15 dies.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada