dilluns, 26 d’octubre del 2009

Primera remullada de la "pre"

Doncs ho portaven avisant tota la setmana, dimarts, dimecres i dijous PLUJA. Doncs bé, dimecres al matí vaig llevar-me i el cel estava ennuvolat però el sol feia el que podia per deixar-se veure.. Vist el plan vaig pensar.. Avui me la jugo! Vaig fer com cada dia i quan ja estaba en disposició de decidir que fer, el cel ja no era el d´abans, la cosa ja estava una mica més fosca, però no plovia.. Aleshores em vaig tornar a dir... me la jugo! I em vaig preparar per sortir.. Sabia que m´acabaria mullant, pero la veritat, no pensaba que tant aviat!! Pujo els 4 vents, començo la baixada cap a Martorell i abans de la cruïlla amb Castellbisbal estava cayent aigua com mai, o al menys això em semblava a mi.. Ja que hi soc continuo, em vaig dir.. Carretera de les carpes i arribo a Olesa. Primer dilema: Pujo Vacarisses per retallar la sortida? NO, segueixo cap a Monistrol de Montserrat, total ja vaig mullat i no tinc fred.. Per la Puda a part d´aigua fà un ventet de cara que molesta molt.. Castellvell i el Vilar, Vacarisses i a 5 km´s de casa, va deixar de ploure.. Al final 53 km´s dels quals només 10 els vaig poder fer "en sec"..
Mentre pedalava vaig recordar-me d´aquella pel·licula "LAS BICICLETAS SON PARA EL VERANO".. Al cap i a la fi, ho portaven avisant tota la setmana, no? "Sarna con gusto no pica", diuen..


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada