dimecres, 30 de novembre del 2011

Cursa CX ciutat de Mataró ((CRONICA))

Aquest passat diumenge es va disputar una nova cursa de ciclocross, concretament a la localitat de Mataró.

Es tractava d´un circuit totalment nou per a mi, ja que l´any passat no vaig poder anar-hi. Del circuit cal dir que em va sorpendre positivament, ja que hi havia una mica de tot i per a tots. Molt diferent al de Les franqueses pel que fa al fang, i tot i no tenir cap tram excesivament tècnic, es presumia un circuit per a rodadors potents.



A la linea de sortida ens vam personar set amatstrong (a la foto i falta el Xavi Casas, que feia el hammster al costat del cotxe..)

No sé que passa aquest any que hi han canvis que l´any passat funcionaven molt bé. No sé perquè aquest any no hi ha xip, l´any passat ens va anar molt i molt bé. No sé perquè aquest any no tenim la possibilitat de fer la pre-inscripció durant la setmana, també anava bé saber quants corredors seriem a cursa. I no sé perquè aquest any no s´avisa a la linea de sortida, l´any passat avisaven quan faltaven 1 minut, 30 segons i 10 segons. Aquest any si et descuides una mica xiulen i marica l´ultim! A més d´un la sortida l´ha agafat per sorpresa..

Bé, ja en cursa es dona el tret de sortida i m´agafa una mica despistat.. Faig els primers metres a meitat de grup i així vaig trobant el meu lloc a cursa.



Pel color de la cinta del manillar, aquesta foto deu ser de la primera volta.. Faig la meva cursa i poc a poc vaig trobant-me millor. Com sempre les primeres voltes son infernals fins que el cos no s´habitua.




Aquest és el tram del jakuzzi, un tram molt divertit on s´aplegava bona part del públic. No sé si amb bones o males intencions de veure algú fer "xapis"..



Una de les dues rampes de pujada on era impossible no haver-te de baixar de la bici. Amb el pas de les voltes les cames cremaven cada cop més.




El ritme dels del davant està molt molt lluny de les meves possiblitats, van com a motos d´enduro!!


Al final com sempre, acabo la cursa content. Veient la mitjana de 176ppm, es pot dir allò de que "el que dona tot el que té no està obligat a més". Doncs això, que em vaig dosificar i vaig mantenir més o menys el mateix ritme durant tota la cursa.




Torna a guanyar la cursa un Arnau Rota intractable, davant d´en Gustavo Dacosta i d´en Jordi Martorell.




Pel que fa als nostres en categoria Ma 30:


12é Eduard Oller (Amatstrong CT)
20é Joan Manel Borràs (Amatstrong CT)
21é Xavier Casas (Amatstrong CT)
23é Josep Maria Sánchez (Amatstrong CT)
26é David Colomer (Amatstrong CT)
27é Joaquim Córdoba (Amatstrong CT)




En Lobo no es va poder classificar al trencar la cadena, una llàstima!! i en Quim va tenir una punxada i va estar una bona estona aturat a "boxes". Llàstima també la caiguda d´en David a la darrera volta, es va endur un record de Mataró cap a casa..




La clasificació complerta de la cursa aquí.




Ara ja, pensant en la cursa de Lleida de diumenge vinent, que com a mínim es preveu fresqueta!!

1 comentari:

  1. Socio, lastima que trabajé el domingo de mañana, me hubiera gustado mucho ver la carrera y saludarte. Por cierto ese es el circuito de cros donde normalmente entreno una o dos veces por semana...jejeje

    ResponElimina