dimecres, 21 de setembre del 2011

Sense cap objectiu clar..

Avui he tornat a la carretera i de seguida he notat bones sensacions.


De fet, pot ser ha estat el dia en que millor m´he trobat desde no recordo quan.



Avui tenia poc temps i he optat per no arriscar i fer la una ruta coneguda i que a mi tant m´agrada, la pujada a Snt Llorenç, Gallifa i Caldes.



Les pulsacions noto que van altes però avui era diferent, ja que les aguantava amunt amb més facilitat. Fins i tot m´he permès el luxe de fer algún canvi de ritme, cosa mooooolt extranya en mi i menys anant sol. Normalment acostumo a mantenir la mateixa intensitat en tot l´entrenament i deixo que les pulsacions vagin movent-se segons el terreny en el que em trobi.



Aquest és el perfil d´avui i el resum de dades


El cas es que estic entrenant i no se ven bé perquè, ja que a curt termini únicament tinc la Copa d´Europa del mes vinent i a dia d´avui, les probavilitats de poder anar-hi son molt baixes, pràcticament inexistents. De totes maneres, no perdo l´esperança de poder anar-hi, de moment la pre inscripció de la cursa ja està feta.


El que em motiva es que surto sense objectiu clar però amb ganes. Surto perquè tinc ganes de sortir a entrenar, i això m´agrada!


De totes maneres, la temporada de CX està al caure i si no és per una cosa, aquests entrenaments, si els puc anar donant continuïtat, serviràn per un altre.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada