diumenge, 7 d’agost del 2011

Cursa Vila Seca ((CRONICA))

Ahir es va disputar a Vila Seca una nova proba puntuable per a la Challenge de Senior Ma30.

Cursa en circuit de poligon sobre un traçat en forma de cuadrat totalment pla i de poc més d´un km. 30 voltes amb sprint puntuables cada 6 voltes. Es presumia una cursa molt curta i alhora molt intensa.

A priori el tipus de circuit era bo per a mi si no fos per l´estat de forma en la que em trobo, havent hagut de veure molt reduïdes les hores d´entreno les darreres setmanes. Tot i així, em presento a Vila Seca curt d´entreno però amb l´idea de salvar la cursa i treure el màxim de punts possibles de cara a la classificació general.

Tret de sortida i l´Amat en el seu debut després de la forta caiguda patida a l´inici de temporada, presenta novament les seves credencials tensant la cursa. Grup enfilat, se succeeixen els atacs fins que arrivem al primer sprint puntuable. Trobant-me rel·lativament còmode, decideixo disputar-lo. Quan ja pensava que el tenia guanyat, als darrers metres m´avança fàcil l´Edu Gomez i em relega a la segona posició. Molt més del que em pensava, 3 punts a la butxaca i ja m´asseguro el top ten, si no passa res.

Durant la cursa es van succeint els atacs, molta gent proba l´aventura en solitari però ni el tipus de circuit ni el pilot ho permeten. En tot moment tots els integrants del team ho proben, sobre tot en Xavi Casas i en Javi Puit, però avui està clar que s´arrivarà a l´esprint.

En un dels sprints en Quim aconsegueix esgarrapar algún punt, bravo! L´Albert Giol i en Xavi Casas es quedaràn molt molt a prop d´aconseguir-ho, llàstima!

En el penúltim sprint puntuable inicialment decideixo no disputar, però a darrera hora ho probo però ja estic massa enrrere. En aquestes de remuntar em colo per un forat impossible. No puntuo i a més algú se sent molest per la maniobra. Em sap greu si en aquestes vaig perjudicar a algú, no era la meva intenció. A les curses passen aquestes coses, per sort no va haver-hi cap caiguda en tota la cursa, que veient com es va anar i que tothom volia estar al davant...

A poques voltes del final el gran favorit a la victoria, en Banyeres (Munt bikes) va patir una averia que l´impediría puntuar en els dos darrers sprints, cosa que el relegaría a la segona posició final de cursa. Tot i així, aconsegueix finalitzar la cursa i endur-se un bon grapat de punts.


Es corre l´ultima volta i vaig escalant posicions en un pilot super nerviós on tothom vol estar al capdavant. Aconsegueixo entrar en l´ultim revolt en tercera posició, lloc que lluitaré en un sprint apretat i mantindré fins la linea d´arrivada. Al final de cursa havent puntuat un segón i un tercér em col·loco quart en la general individual i tercer Ma30.





Amb el guanyador de la cursa, Edu GOMEZ (Mon bike & run)



Una sorpresa el resultat, ja que l´objectiu inicial era aguantar la cursa al pilot i veure els toros desde la barrera, no obstant s´ha rodat rel·lativament comode i he decidit el canvi de plans.



Agraïr a tot l´equip que m´han estat recolzant en tot moment, donant-me ànims i oferint-se per ajudar-me en les volattas.



La guinda del pastís ha estat que tot plegat hem guanyat la cursa per equips! És el primer cop que ho aconseguim i de ben segur no serà l´ultima!



Pròximament la classificació oficial i reportatge fotogràfic.

2 comentaris:

  1. Enhorabona crack!!!! No m'has dit res d'aquest bon resultat. Sort que no entrenes i estas desmotivat jejeje.

    Ens veiem!!!

    ResponElimina
  2. Eeei Carles! Doncs no entreno gaire i estic una curt de motivació, però era una cursa fàcil de rodar al grup i apretant les dents una mica vaig poder esgarrapar uns puntets per poder disputar el podi! Una sorpresa per mi també, jejeje..

    Ens veiem aviat!

    ResponElimina