dissabte, 30 de juliol del 2011

Prop del centenar!

Concretament 96.66 km els que aquest matí han caigut, això que a les 10.45h ja era a casa a punt de la dutxa!
Novament m´he deixat enganyar per el bo d´en Carles per tornar a matinar de valent.. Buff, que diferent es veuen les coses a les 21,00h de la nit anterior de les 07h del matí del dia en qüestió.. Bé, eren les 7 del matí quan m´ha tocat el despertador i cap a la cuina a esmorzar.

A les 7,30 damunt la bici a retrobar-me amb en Carles. Coronant els 4 vents comença a caure un ximixurri i al fons es veu tot negre negre.. Males cartes, avui no m´escapo de la pluja ni de conya..

Ens trobem com sempre, però avui en comptes de girar cua en Carles, donat com pinta el temps soc jo qui giro, a veure si aconseguim enganyar el mal temps..

Tornem a pujar i fem via cap a la zona del Baix Llobregat, moment en que ens arrisquem i amb ganes de fer alguna cosa més, enfilem cap a l´Aeri. Les cames em recorden la pujada d´ahir a Gallifa, o sigui que pujem amb la calma.

Un cop a dalt, només ens queda baixar cap a Olesa, moment en que els nostres camins es separen fins la propera. El meu contakm´s em diu que son les 10h, porto 74km´s i el meu promig fins ara es de 32km´s/h. Faig carpes i enfilo els onze cap a casa.

Al final la sort ha estat de cantó nostre i ens ha respectat, deixant-se veure en alguna estoneta el sol.

Ja no recordava el que era estar tant a prop de les tres xifres, llàstima que el mes vinent això no tindrà continuitat, per variar..

Aquest és el perfil d´avui.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada