diumenge, 26 de juny del 2011

Sant Joan d´Espí ((CRONICA))

Ahir retorn a la competició. Cursa en circuit urbà a Sant Joan d´Espí.
Del circuit remarcar que era calcat al de l´any passat, tal qual dic en el post anterior, un cuadrat amb poques complicacions, únicament una rotonda que feia enfilar el grup i provocar el temut "latigazo" volta rera volta.

Penso que vam ser 47 corredors a la linea de sortida sota un sol esplèdit que escalfava i de quina manera! Cursa a 25 voltes amb esprints puntuables cada 5.
Tret de sortida i a tope. Se succeeixen els atacs fins que alguns aconsegueixen trencar qualsevol opció de disputar ni tant sols el primer esprint del pilot per aconseguir esgarrapar algún punt.

Jo no vaig bé, em sento pesat i penso que de ser degut als primers compassos de cursa. La sensació no és d´anar a ritme frenètic com d´alters vegades, no obstant no vaig a gust, no rodo fàcil i feina tinc per mantenir-me. Tot i això procuro estar al capdavant del grup i buscar la meva millor col·locació.

Vaig veient com marxen alguns corredors però no m´atreveixo a probar la roda, no vaig bé.
La calor va fent estralls en mi i cada cop em sento pitjor. En algún moment inclús sento algún escalfred. Miro enrrere i veig un pilot super enfilat que poc a poc va perdent alguna unitat, però no masses. Em "reconforta" veure que la resta d´acompanyants de viatge no fan gaire millor cara que jo..

Ja feta l´escapada del dia em limito a aguantar el grup com puc i esperar que les voltes passin el més ràpid possible, avui no és el meu dia.
En un moment en el que em trobo bé decideixo saltar del grup a la recerca de quatre corredors que havien pres uns metres. La meva aventura dura poc, prenc un revolt massa passat i a lo ciclocross haig de fer un salt, pujar a la vorera per haber de baixar d´un salt un altre cop, està clar que avui no és el meu dia. Em torno a integrar al pilot.

Uns em diuen que falta una volta, altres que dues, no està molt clar..
Jo per si de cas avanço posicions sense tenir gaire clar si col·locar-me a l´esprint del grup o no, tampoc té gaire sentit ja que per davant roden uns 12 o 14 corredors.

Finalment arriva l´ultima volta i situat dels 6 primers del grup em decideixo a esprintar. Remunto corredors i en una traçada extranya ens toquem en Raul Cruz i jo, per sort ens mantenim els dos en peu però novament poc a faltat.

Les sensacions d´avui no han estat gaire bones, en cap moment he rodat fàcil i a estones he passat realment problemes per mantenir el ritme.
Alguna cosa no funciona, alguna cosa s´ha de canviar. Ara queda la reflexió i a replantejar-se com s´han de fer les coses d´ara en endavant.

Cal destacar la gran progressió dels meus amics del team. El Quim va agafant molt bon ritme, molt aviat repartirà targetes de presentació per davant del grup. El Lobo va aguantar la cursa molt millor que molts, i això que és "neo" a les curses. El Xavi comença a estar al lloc on li pertoca després d´unes darreres curses on la sort i els resultats no l´havien acompanyat. L´Albert no va rematar una cursa que se li presentava perfecte per pujar al podi, lluitador com poques vegades ho va probar una i un altre cop, bravo! L´Oscar no va poder acabar, però de bon segur aviat estarà allà per maxacar-se el "body" amb la resta, molts ànims!!

Carles, un crack! La primera cursa de la temporada i si et descuides entres en l´escapada bona i remates! D´on n´hi ha en raja..

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada