divendres, 17 de juny del 2011

Amb més pena que gloria..

Ja fa tres dies que arrossego els que alguns m´han dit que es un virus intestinal.
Tot i no trobarme tant malament com per deixar de pedalar, la conseqüencia es que dues hores d´entreno em suposen arrivar a casa com si n´hagués fet cinc, arrivant fet pols i sense força per fer ni un km més.
Espero poc a poc anar recuperant-me i deixant enrrere aquestes incomodes molèsties, ja que així no hi ha ganes de res..
D´altre banda espero solucionar avui d´una vegada per totes el meu problema de rodaments del pedalier que fan que per si fos poc, els darrers dies hagués d´arrossegar resistència afegida en la pedalada. Sembla ser que hi ha problemes amb els rodaments ceràmics del Super record, ja que no soc el primer que els ha "petat" en poc més d´una temporada. Així doncs s´em planteja un dubte: Pes o fiavilitat? Jo de moment als rodaments del pedalier, deixo les ceràmiques per als artistes i torno a l´alumini/titani del Campagnolo record.

2 comentaris:

  1. Anims, Cagarrines !!!!! jajajajjaj, es broma, lo dels rodaments...sincerament, jo com mecanic, Calitat-preu, no val la pena els ceramics!!!! nomes son 25 grams de diferencia...i el resultat ja ho has vist!!!!!!

    ResponElimina
  2. Moltes gràcies Oscar!
    La veritat es que quan em van dir el preu (180 euros) vaig acabar de convencer-me de que no calien els ceràmics, jejeje..
    He obtat pels record, ja estàn muntats!
    Del tema de l´estòmag ja estic millor, quasi ha passat a la historia!

    Fins dissabte crack!

    ResponElimina