dissabte, 5 de març del 2011

Setmana pobre..

Aquesta setmana hauría estat de sequía absoluta, si no fos pels 75 km´s de dimarts..

La resta de dies res de res. I a més, el cap de setmana per continuar en la mateixa tònica la bici seguirà penjada.

Els motius? La pluja, la feina i el més preocupant, la cremada a la cama..

La ferida sembla que ha anat a més tot i durla tapada i mega cuidada fins el punt que ahir vaig haver d´anar al CAP per que m´ho miressin. Si ho sé no hi vaig! em van començar a fregar per treure la poca crosta que havia fet i per la tarda no podia ni recolzar la cama a terra!! Avui per això, ja estic millor..

Si tot va bé i després de recorrer totes les farmàcies del Vallès, avui em portaràn els apòsits que em va recomanar en Javi.


Al mal temps bona cara! La setmana que ve segur que la cremada esta millor, fa més bon temps i recuperaré el temps perdut, o al menys així ho espero...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada