dilluns, 13 de desembre del 2010

Una de cal i una de sorra..

La setmana passada no em trobava gaire motivat per entrenar, cosa que vaig "aprofitar" per descansar. Divendres em vaig obligar a sortir i les sensacions eren pèsimes, realment no em va sentar gens bé descansar 3 dies seguits. Vaig fer poc més d´una horeta de CX desitjant que passes el temps per anar cap a casa.
Dissabte vaig decidir deixar la muntanya i sortir a fer carretera acompanyat. I amb qui millor que amb el Manolo, l´Angel i el Salva, del Pallejà. L´idea era trobar-se a Martorell, però el mòbil del Manolo es va posar "en silenci" i no ens vam entendre.
Com no sabia si ja habien passat o no, vaig decidir tirar per la carretera de Gelida a Snt Sadurní on els vaig atrapar poc després de passar Gelida.
Axí vam fer ruta fins a Snt Sadurní i després cap a Snt Jaume Sesoliveres, on vam parar a "repostar". El senior es va apuntar però només a l´esmorzar, ell va venir amb cotxe. Jo com ja havia esmorzat a casa vaig fer un cafè amb llet mentre ells s´atipaven de colesterol i em vaig acomiadar.
La tornada la vaig fer per Masquefa, Martorell i com anava bé de temps vaig pujar el suro per finalment deixar-me caure cap a casa. Al final 90 km´s en poc més de 3 horetes a ritme contingut i sensacions molt millors que les del dia anterior, menys mal..

Avui he decidit tornar a sortir a la muntanya i m´ha sorprès les ganes que tenia de bicicleta, no m´he n´he adonat i ja havia de fer volta cap a casa amb quasi 2 horetes de CX amb sensacions molt millors que els darrers dies.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada