dilluns, 22 de novembre del 2010

CX Bellpuig (Crònica)

Ahir vam disputar al circuit de Catalunya de Motocross la 3a cursa puntuable per la Copa Catalana de CX. En arrivar a les 09.15h el termèmetre marcava 3ºC.

La cursa es va disputar sobre un circuit que gran part es succeia per trams del circuit de Motocross. El circuit es podia fer pràcticament tot amb el plat gran menys una rampa infernal a dos alçades, que feia que inclòs alguns haguessin de posar peu a terra. Jo per sort no vaig haber de fer-ho. Tret d´un petit tram d´escales, la resta del circuit com he dit amb el cul al seient!

En algún tram del circuit hi havia alguna petita zona de fang on si et despistaves i no seguies les roderes tenies la galeta assegurada. Tot i així, millor seguir les traçades correctes perquè si no el circuit s´enganxava de valent a les rodes, i com costava de pedalar!!

La cursa de Ma30 amb els Èlit i sots23, als que els van donar la sortida 2 minuts avans que a nosaltres.
Com sempre la sortida infernal! Vaig provar de col·locar-me per les primeres posicions i aguantar amb el grup capdavanter tot el que pogués. A la primera pujada les cames ja cremaven i semblaven pedres!! Ràpidament el gruix dúns 30 corredors es va anar estirant i de quina manera.

Jo com sempre les primeres 3 o 4 voltes treient el fetge i intentant trovar el meu ritme bò, però no és fins a meitat de cursa en endevant quan em començo a trovar millor. A partir d´aleshores, segueixo amb tot el gas que puc.

Al final consegueixo completar la cursa programada a un total de 9 voltes al circuit, en la posició 15 de finalment 23 supervivients.
Molt content perquè aquest cop no m´han doblat i perquè novament he quedat amb la sensació d´haver donat tot el que duia.

Si aconsegueixo alguna imatge de la cursa ja la penjaré.

Classificació de la cursa.
Temps per volta

GENERAL COPA CATALANA

Per qui vulgui veure la primera volta de la cursa Ma30, seguint l´enllaç del blog del Quim Córdoba trovarà un video de bona qualitat. Jo de colors groc/blau intento mantenir-me per davant patint de valent, jejeje..

Per cert, el casc S-Works Prevail és una meravella, no es mou ni un milímetre del lloc, és com si no portessis casc. Bona compra!

1 comentari:

  1. Eiii, ja vaig veure el teu comentari al blog.
    Si tot va bé, ens veiem diumenge a Lleida.
    Salut!

    ResponElimina