dilluns, 28 de juny del 2010

Cronica cursa Sant Joan d´Espí.

Aquest diumenge es va disputar la cursa a Sant Joan d´Espí, per a senior/Ma30.
La cursa es va disputar sobre un circuit que més o menys semblava un cuadrat de 2 km´s de longitud amb un tram de "baixada" i una altre que picaba una mica amunt. Vam fer 25 voltes per completar els 50 km´s de cursa.
El circuit era bastant complicat, més que res per les mil clavegueres a diferents alçades que hi habia, els diferents passos de vianant elevats i una rotonda que feia que el pas es fés molt estret, massa.

La cursa va començar tard degut a que, ironies casuals, el metge va tenir un petit accident mentre es dirigia al lloc.
Sobre les 10.30h es va donar la sortida, una sortida ràpida on se succeien els atacs per part dels més forts. Jo vaig anar colocant-me entre el 5 i el 10 de pilot, intentant buscar un tall per evitar les estravades. Va haber-hi un moment que vam tallar el grup uns metres, però el gran grup no ens va deixar marxar més enllà de 25 metres.

Feia un calor de por, i per si no en tingués prou a la volta 3 no vaig atinar a colocar el bidó i em va caure!! Menys mal que el Rosalillo em va anar donant alguna ampolleta d´aigua de plàstic, si no de ben segur que no arribo ni a la volta 10!
Cada 5 voltes esprint intermig, però yo ni de coña em colocava a disputar per guardar forces, que segur que em farien falta per aguantar la cursa.
Fins a meitat de cursa es va volar per sobre de 42km/h de mitja en un circuit que no era gens plà. Finalment vam acabar la cursa amb promig de 39.43km/h.

A partir d´aleshores i ja amb l´escapada més o menys consolidada, els de l´RC Telecom-skoda i algúns més es van posar a treballar per reduir distàncies, cosa que van anar fent molt poc a poc.
A cinc voltes del final a la rotonda maleïda un corredor em va voler avançar per la dreta quan jo ja anava retallant i em va embestir en una maniobra massa arriscada, i em va llençar contra el corredor de la meva esquerra, cosa que va fer que la meva roda davantera no toqués a terra durant uns metres. No vam caure de miracle!! Entre els tres ens vam aguantar però va faltar mooooolt poquet. S´ha de tenir molt de compte a l´hora de fer aquests avançaments, si caiem hagessim caigut bastants més al darrera nostre..

Al final es va fer l´escapada bona d´uns 6 corredors que van arribar a meta.
A l´ultima volta em vaig anar col·locant per davant i em vaig llençar a l´esprint a roda d´un Muntbike, que ell va fer primer del pilot i jo segon. Després es van anar succeint la resta del pilot.
CONCLUSIONS: Cursa molt ràpida, al principi em faltava una mica de ritme de cursa, però quan la cosa es va anar normalitzant em vaig anar trobant més comode, fins al punt d´arribar a final de cursa amb força per esprintar dignament.

Com que la cursa va anar per punts i jo no en vaig agafar cap, al final em vaig classificar el 12 de cursa i el 10 Ma30. Content, molt content!
Ara a esperar la pròxima, que si tot va bé està previstra pel dia 18/07/2010 a l´Hospitalet.

Classificació de la cursa

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada