dilluns, 24 de maig del 2010

Sortida a Snt Llorenç Savall.

A manca de curses, nova sortida dominical amb la colla de Pallejà. Tentadora l´oferta de la colla jove del Nicky´s (Els black´s), que em van convidar a la seva classica de cada any, on pedalen per Castellar de n´Hug, collada de Toses, etc.. Finalment i degut a que tenia BBK familiar i habia d´estar d´horeta a casa, no vaig poder anar-hi.
A canvi, vaig passar una molt bona estona com sempre, amb els amics de Pallejà.
Vaig haber de matinar una mica més del normal, ja que la sortida era com sempre a dos quarts de vuit, però en direcció contraria a la habitual.
A les 07.15h sortia per la porta de casa i després de fer els 4 vents, a Castellbisbal vaig estar temptat de fer el gir direcció El Papiol per trobar la colla de cara, però finalment vaig decidir baixar fins Snt Andreu i a Pallejà començar la "persecució".
Just a la rotonda de la carretera de Rubí amb Castellbisbal els vaig donar caça, moment en que em vaig deixar portar fina a Sabadell i Castellar.
A Castellar canvi de ritme i iniciem la pujada a Snt Llorenç. Pujada rapida, on els primers en coronar som jo, l´Ivan i el Jose, que perden uns metres i coronen seguidament. Reagrupament per anar a fer l´esmorzar de rigor.
De baixada algú s´anima, pot ser provocat per algún "xupito" que ha rodat per la taula avans de fer els comptes..
A la carretera de Castellar a Terrassa una apretada més fa que ens haguem de reagrupar novament a l´entrada de Terrassa per finalment creuar-la tots junts.
Aquest diumenge jo he estat el primer en anar a la dutxa, cosa extrany! Normalment quan tots acaben a mi encara em queden els onze..
Al final han sortit uns 96 km´s en bona companyia. I a les 12.30 dutxat i tot! Tot un luxe..

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada