diumenge, 30 de maig del 2010

Sant Llorenç i Estenalles.

Son les 06.30 hores moment en que faig les primeres pedalades del dia. El sol ja practicament ha sortit del tot i prenc la direcció cap a Snt Llorenç Saball per continuar la pujada cap a Monistrol de Calders i finalment a Calders gir a l´esquerra per anar cap a Navarcles.

En aquest tram em sorprèn creuarme diversos grups de ciclistes amb alguna petita motxilla al manillar o inclòs alguna alforja. A posteriori he descobert que es tractava dels valents ciclomaratonians que han completat la Barcelona - Perpignan - Barcelona 2010.

Impresionant!es tracta d´una prova que va començar dissabte a les 06.15h del matí i de la qual disposen de 40 hores per completar un recorregut de 620 km´s enllaçant les ciutats de BCN-Perpignan-BCN completant un desnivell positiu de 7.500 m. Realment impresionant, bravo per ells!!

Jo lluny de la kilometrada dels companys i ja a Navarcles, em disposo a enfilar les primeres rampes del coll d´Estenalles.

Pujada llarga amb diversos percentatges i algún que altre descans, en total el port té uns 21 km´s.

Corono amb les sensacions que es poden tenir després de haber treballat tota la nit, tot i que molt millors del que em pensaba. Al principi del port a costat agafar el ritme, fent una ascensió de menys a més. Un cop a dalt, em deixo caure cap a casa.

Son les 09.15 quan m´estic dutxant, després d´haber completat 78 km´s amb mitjana de 28.4km/h.
_____________________________

D´altre banda, avui ha finalitzat la 5ª volta a Astudillo! A continuació penjo les classificacions de les etapes i la general final. Molt bona participació dels nostres, on el senior finalment ha acabat 4t de la categoria. Molt bones curses i sobre tot molt bon ambient!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada