dilluns, 29 de març del 2010

En progressió (amb les fotos).


Rodant a ritme suau i aprofitant per fer petar la xerrada..

Coronant l´Obac


La pujada ha estat dura...

Comentant la jugada mentre esperem la resta.

Aquest diumenge nova sortida amb la colla.
Fins última hora no sabria si sortiria, ja que treballava per la nit i ja se sap, tot el que es pensa la nit anterior, quan son les 06.00h del matí i has estat 12 hores treballant pot canviar..
Arribo a casa i faig temps fins que enfilen els primers ratjos de sol, moment en que pujo a la bici del Manolo direcció Pallejà.
A les 08.04 estic a Pallejà i no hi ha ningú! Per sort veig la colla al final de la rambla ja capa Molins de Rei.
Els atrapo a 4 camins i a Molins ens trobem amb la resta de la colla que venen de Vallirana.
Xino xano cap a Terrassa per Rubí i pujada a l´obac. Tothom mira però ningú es decideix a canviar el ritme. Aquest cop soc jo qui obra la caixa dels trons i accelero una mica. Una estrabada mes forta fa que ens quedem al davant el Paco, jo i un noi que s´ha afegit i que pel que sembla té bones cames. La pujada dura, massa dura per a mi que perdo uns metres amb els meus dos acompanyants de pujada. Al final escampada i corona el Paco primer, a uns metres jo i a pocs metres després el Senior. Bona pujada, las pulsacions a tope i el fred es nota al pit. Esperem l´arribada de la resta i baixem cap a Rellinars, moment en que notem que el fred d´haber-nos esperat dalts a calat al cos.
Esmortzar a Castellvell i el Vilar i emprenem el camí cap a casa. C58 direcció Terrassa i decideixo despedirme del grup per fer l´alt de Vacarisses. Molt bones sensacions a la pujada, dels cops que com diuen aquells un puja "sense cadena". Carretera cap a Olesa i sorpresa! Em torno a trovar amb la colla, que deuen haber anat parats perquè si no no ho entenc.. Faig uns 3 km´s de baixada amb ells, jo em desvio cap a Viladecavalls per anar cap a casa i ells baixen fins a Olesa per pendre la direcció a Pallejà per les carpes.
Bones sensacions, però encara falta moltíssim per afinar el punt.
(Com cada diumenge ha vingut el Folgoso amb el cotxe de suport i la seva camera de fotos. Quan tingui les fotos ilustraré la crònica)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada