dilluns, 15 de febrer del 2010

La sort del meu costat..

Ámb el post ho dic tot, i no es per menys. Fa uns dies una companya del Club Triatló Vallirana va patir un accident entrenant amb la colla, en el que un camió la va envestir. Caravana, els companys avançant per dreta i esquerra als cotxes, arrivada a una cruïlla on el primer vehicle dona pas per girar a un camió que entrava a la cantera de Vallirana just quan la Bea es disposava a creuar. Resultat: Una forta trompada de la qual n´han derivat diverses costelles trencades i alguna cosa més que l´ha fet estar uns dies a la UCI (per sort ja està a planta).

Això em fa pensar que en l´accident que vaig tenir jo la sort era de costat meu, ja que vist el resultat de la companya, lo meu son "xapa i pintura"..
Justament el dia anterior al seu accident, em va deixar un TACX per a que comencés a moure les cames quan em donessin l´alta mèdica..

Espero que et recuperis molt aviat Bea, una abraçada forta.

1 comentari:

  1. Hola Borras, l'aburriment a fet que avui trobes el teu blog, i mirant més a baix per veure si tenies algun post del teu accident per veure que t'havia passat realment he trobat aquest. Moltes gràcies pels ànims, i afortunadament la sort tambe va estar en aquest cas del meu costat!! Una abraçada i esperem que lo del genoll no sigui res important!

    ResponElimina