dimecres, 13 de gener del 2010

PSSShhhhhhhhh.........


Tenia previst sortir ahir, però com que tenía tasques enrederides vaig aprofitar per fer-les, netejar la bici (que fins i tot tenia fang de l´ultima remullada), i sortideta de 12 km´s de running rollo “fast bad boy”, com em diu el Terés.. Al final vaig correr a 4.14 m/km pel camí de la riera, força ràpid per no estar-hi acostumat. Les conseqüencies de la sortida de running d´ahir aquest matí, han estat agulletes als bessons com si fos un “juvenil”..
Avui si, sortideta en bici. Han estat 85 km´s a 29 de mitja, pujant Snt Llorenç, Gallifa, Snt Feliu de Codines, Caldes, Palau, Sentmenat, etc..
Durant tot el recorregut la carretera humida, però sense bassals. Avui des dún inici, m´ha cridat l´atenció el tubular del darrera, i dic que m´ha cridat l´atenció perquè el vaig canviar fa molt pocs km´s i vaig muntar un Vittoria corsa evo cx, el qual NO ACONSELLO i explico perquè: Des de l´inici essent nou l´adherencia era baixa, però el que més m´ha sorprès ha estat la poca vida que ha tingut, fins al punt en que avui, quan em posava en peu lliscava i perdía tracció. A banda m´he arribat a baixar per comprobar si habia punxat, ja que no podia tombar gens sense que m´avisés de que si seguí fent-ho tastaría l´asfalt... I al final ha passat el que habia de passar.. Al mig de Palau, “Ppsssssshhh...” He agafat porquería de la cuneta i l´he rematat.. Doncs m´ha tocat canviar-lo i apretar els pedals, que habia de dinar i cap a la feina! Al final i amb la precissió d´un rellotge he arribat a l´hora i he pogut menjar i tot...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada