divendres, 11 de febrer del 2011

La següent a La Bisbal!

Contrariament al que es podria pensar, aquest cap de setmana vaig a correr amb el team a La Bisbal de l´Empordà. Dic contrariament ja que perfectament podría anar a La Canonja, ja que en la primera etapa em vaig classificar 1r master 30.

La foto és de dissabte passat a La Canonja. Jo al centre del pilot guaito com en Madrigal ho prova.

Doncs no, el mal horari de dissabte ja que necessites pràcticament tot el dia, sumat a que diumenge al matí correrem 7 del team a La Bisbal, m´ha acabat de convencer!

Així doncs, que em busquin per Girona!

Les dades de la prova son:

  • Dia: 13-02-2011
  • Hora: 10:00
  • Població: LABISBAL D' EMPORDÀ
  • Direcció: BAR RESTAURANT HOSTAL NOU
  • Organitzador: LA BISBAL, CLUB CICLISTA
  • E-mail organitzador: sebsabater@teleline.es
  • Telèfon del club: 972/640472
  • Telèfon de contacte de la prova: 670204541
  • Observacions:
    SORTIDA: BAR RESTAURANT HOSTAL NOU
    TIPUS: RUTA DE 85 QM.
    PER A TOTES LES CATEGORIES EXCEPTE INFANT
  • 1 comentari: