dimecres, 10 de febrer del 2010

Poc a poc...

Doncs ja fa més d´una setmana de l´accident. Poc a poc van desapareixent els petits blaus i erosions, però queden encara els blaus més grans i les molèsties mes severes..
L´inflamació del genoll s´ha reduït força, tot i que encara està una mica inflat i cobert per una ematoma que només de veure-la fa mal.. La molestia al genoll encara és dolorosa, sobre tot quan doblego la cama. Tinc una sensació com si el genoll estigués adormit, no se si a causa d´algún bessament de líquid o similar. A l´esquena també hi tinc un dolor agut que sobre tot em molesta als matins, necessito una bona estona per poder-me moure amb facilitat, havent de fer algún que altre exercici d´escalfament avans d´incorporar-me del tot.
Vamos, que estic fet un "cristo".. Paciència, amb el pas dels dies tot s´anirà posant a puesto..
Respecte de la bici, ja puc dir quasi amb total seguretat que passaré de ser "special" a ser "princep". Ja se sap, els Italians son com son. Una de les meves primeres bicis va ser una GIOS Torino i en onor a ella, segurament tornaré a pedalar sobre un cuadre Italià (com segurament pensarà el J.Terés, era questió de temps...)
Doncs bé, quan estigui tot ben lligat ja penjaré alguna foto de la nova adquisissió.
Ara el més important es recuperar-se quan aviat millor, i després pensar en la montura.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada