dijous, 8 d’octubre del 2009

Setmana 3

Comença la tercera setmana i poc a poc vaig fent algún km més.. Aquesta setmana ha acabat amb 207km a una mitjana de 145pxm. No està malament, tot i que poc a poc hauría de pujar una cosa i baixar l´altre.. El cul es segueix queixant, tot i que de vegades l´V3 em permet aixecar-me sense passar del 75%! Tot un regal, tenint en compte que només és la 3a setmana de pre..
Pot ser hauría de fer un pensament amb l´SLR 135gr, molt lleuger però si no et vas aixecant al final et castiga, i de quina manera!! Dimecres vaig trobar el Vila, quin tros de veterà!! Pot ser feia uns 15 anys que no pedalaba amb ell, va ser un plaer tornar-lo a saludar. Em va explicar que ja va deixar la comp. tot i que la seva colnago segueix pujant de quant en quant cap a granera.. i a quin ritme!! Quan jo era juvenil ell era master 40. Recordo que es repartien els trofeus amb Borràs Senior. Quins temps aquells, de la Xallenge Garraf-Penedès..

De camí cap a Gallifa, a punt de coronar i començar a baixar cap a Snt Feliu, tot en silenci, només s´escoltaba la cadena de la bici i les vaques.. Així dona gust pedalar!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada