dimarts, 22 de maig del 2012

Cursa Balsareny ( ( C R O N I C A ) )

Aquest passat diumenge dia 20 de Maig de 2012, es va celebrar la cursa al circuit de la localitat de Balsareny.
Un circuit amb complicacions, dels que a mi m´agraden. Revolts tancats, algún pas de vianants elevat, una mica de gravilla en algún revolt i per acabar-ho d´adovar, la pluja de la nit havia deixat algún  trams humits.

A la linea de sortida quasi 40 corredors. Tret de sortida a les deu del matí per completar 50 voltes a un circuit de poc més d´un quilòmetre amb esprints puntuables cada deu voltes.

Els primers compassos de cursa el ritme era frenètic! Estira i arronça en un pilot que ja d´entrada força reduït, anava aprimant-se a cada volta.. Mala sort per en Morales quan davant meu veig que el pedal se li surt de la biela i queda subjecte únicament a la sabata. Llàstima!

Diversos intents per trencar la cursa van fer que em col·loqués el més al davant possible.

Amb poca motivació de cara a intentar puntuar en algún dels sprints intermitjos, vaig tantejar-ne un sense haver preparat l´aproximació. Això va fer que en la llarga recta de meta les pulsacions em pujessin per sobre de 190 i això només servís per veure puntuar els del davant i jo passar les següents dues voltes veient estrelletes i ocellets voltant sobre el meu casc.

Inmediatament em vaig treure del cap intentar puntuar i pensar en acabar el millor possible i intentar col·locar-me per al darrer sprint a meta.



Amb en Toni i en Giol.

Anaven passant les voltes i les males sensacions inicials es van anar convertint en sensacions més portables. Com sempre, canvi de xip al passar l´equador de la cursa.

En David Sanchez (Bici equip Centelles) no va parar de probar-ho en tota la cursa fins que va aconseguir trobar el que buscava, marxar del grup. Molt actius també els Electroizas, qui van tornar a signar una excel·lent cursa de grup. Entre tant, en David Alcaraz (Bici equip Centelles) anava demostrant el seu potencial intractable en cada sprint.

Passat l´equador de la cursa l´Enric Viñas fa una arrencada del pilot i a roda seva marxa l´Albert Giol. Bravo!!! En pocs metres agafen distancia del grup i s´apropen als escapats. Revolt a l´esquerra i en Viñas i en Giol rodolant pel terra.. Cap dels dos podrìa acabar la cursa.. Llàstima!!!!!!

Durant tota la cursa en Toni Costa (Amatstrong CT) va estar probant-ho varies vegades sense fortuna. Ja sortirà Toni! Em va sorprendre lo bé que estàs desde el darrer cop que vam coincidir en cursa. Qui també va probar-ho varies vegades va ser en Benitez (Amatstrong CT), que tampoc va tenir la sort de la seva part aquest diumenge.
A cinc voltes del final vaig col·locar-me per les primeres posicions per tal de no perdre el lloc en l´esprint del grup, tenint en compte que únicament hi havia un punt a disputar al haver-hi tres escapats pel davant.
Recta de meta i m´aferro a la millor roda del dia, la de l´Alcaraz. Ell mateix llança un esprint llarguissim amb l´intenció va dir després, d´agafar als escapats a la mateixa recta de meta (:-o).

Tant bèstia va ser l´arrencada del David, que no surt ni a la foto! Aquesta es la distància que ens va treure al Dani Gonzalez (MuntBikes) a mi i a la resta del pilot en l´esprint del grup.

Feia molt de temps que no sentia la sensació de mareig després d´una arrivada. Això només vol dir una cosa, manca d´entrenament.
Amb tot plegat i tenint en compte el poc que estic fent aquestes darreres setmanes, em conformo amb la desena posició final, essent el primer dels que no vam puntuar a cap intermig. Finalment vam acabar la cursa 24 corredors.

Com diria aquell no hi ha més, encara gràcies. Ja vindràn temps millors!

La classificació de la cursa aquí.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada