dimarts, 4 d’octubre del 2011

Fent el cabra!


Avui ha estat el meu primer dia, ja que fins avui mai havia tingut el gust de probar una bici de crono.

En vistes al campionat de Catalunya de CRI del proper dissabte, em vaig decidir a demanar al meu amic Toni Pallarès si em podia deixar la seva bici de triatló, que de seguida i sense dubtar-ho va accedir-hi.

Doncs després d´un parell de retocs i algún que altre alineament de roda, avui ha estat el dia del test. La sensació a les primeres pedalades ha estat de menys estavilitat que a la bici convencional, sobre tot per la posició molt més avançada i al tenir el manillar més estret.
Primers km´s i de seguida ja m´he adaptat bé. Pot ser costa més agafar velocitat, no obstant un cop llençada és molt més fàcil mantenir el ritme.

Tot plegat ha estat una nova experiència que de seguida m´ha fet ballar el cap, però de moment no está el horno pa´bollos..

He escollit una ruta pel Vallès Occidental una mica ondulada, fins al punt de fer 949 metres de desnivell positiu. Amb tot, han sortit 68 kms amb a una mitjana de 32.6kms. Els primers km´s força bé, però a partir del km 40 els ronyons ja es començaven a queixar de la posició..

Demà si no hi ha canvi de plans, una mica més.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada