diumenge, 3 de juliol del 2011

Cursa Cambrils ((CRONICA))

Avui s´ha disputat la cursa de Cambrils. Cursa sobre un circuit amb un suau desnivell ascendent avans de meta i contrameta en desnivell favorable. Destacable els quatre o cinc revolts del circuit, cosa que marcaria la tònica per als que no els agrada gaire els circuits "ratoneros" i afavoria als que son més hàbils en aquest sentit.

A priori a mi m´estava bé el tema dels revolts, ja que d´alguna manera podia intentar salvar els plats en aquestes zones més tècniques.

A més per la nit havia estat plovent i el circuit presentava forces clapes humides. Per si fos poc, amb bona fè avans de començar la cursa han decidit netejar el circuit de fulles i bruticies per evitar caigudes. Això si, han decidit fer-ho a cop de manguera i camió raspall. Aixxx...

Ben passades les 9h s´ha donat el toc de sortida a una cursa programada a 30 voltes amb sprints puntuables cada 6.
De sortida el tren Morales, Salvans i algún més han decidit complicar-nos la vida i de quina manera! Ritme super alt on els atacs se succeien una i un altre cop. Saltava un es neutralitzava, tornava a saltar un altre, el mateix, buffffff....

Jo com darrerament, a meitat de pilot patint de valent intentant havituar el cos al ritme frenètic de la cursa.
A més avui de sortida no entrava el peu al pedal i quan m´he adonat anava literalment l´ultim!
He començat a escalar posicions en plan Rossi fins que quan estava a meitat de pilot, davant meu caiguda!! Patapam!! Esquivo com puc a dos corredors caiguts i tornem-hi! Tota la feina feta fins al moment per res, el pilot mig tallat i a recuperar posicions de nou.

Quan aconsegueixo entrar novament al grup davanter patapam!! Aques cop soc jo el que vaig a terra tot sol.. La roda del davant marxa i amb ella qualsevol opció a tornar a entrar en el pilot ja reduït a unes 25 unitats..
De la meva caiguda cal dir que dels bastants que hem caigut durant la cursa, jo puc dir que he estat dels més afortunats, sense constar-me cap corredor lesionat greument. Jo únicament m´he endut de trofeu la típica rodanxa de salami a la galta del cul esquerre i quatre rascades al braç.

La meva cursa s´ha acabat en aquest moment. Hem fet grupeta de 4 corredors i hem fet voltes fins que un inspiradissim Morales (Asesores de Navarra) ens ha atrapat per darrera. Ja no recordava el que se sent quan l´speaker canta uns dorsals fora de cursa i un d´ells és el meu..

No s´e que hagés passat avui si no hagés caigut, el ritme era exigent i mentre el cap diu SI les cames diuen NO. En cursa noto que no vaig a gust, les bones sensacions que tenia temps enrrere no son les mateixes, suposo que la falta d´hores a la carretera es noten.
D´altre banda estic tranquil, diuen que QUI DONA TOT EL QUE TÉ NO ESTÀ OBLIGAT A MÉS! pero.. A qui no li agrada estar al davant?? Bé, ja hi haurà temps per tot, ara el primer és el primer.

Cal felicitar al senior de l´equip, que darrerament no es baixa del podi!! Aquest cop l´Albert ha fet 2n Senior darrera d´un Raul Cruz (Asesores de Navarra) molt fort que ha hagut de suplir amb molta força el seu pas per curva.

En Lobo que segueix la seva progressió en positiu, ha tornat a fer un carrerón aguantant el pilot principal, que avui no ha estat fàcil.

En Quim ha pagat els darrers dies d´inactivitat i ha decidit aixecar el peu avans d´hora.

Ara toca descansar, ja que fins uns quants dies no hi han curses! Amposta i Sant Gregori s´ha confirmat que NO es correran.

De moment no hi ha classificació, però quan surti no cal que m´hi busqueu ja que no hi soc ;-P

2 comentaris:

  1. Molt bona cursa Joan, espero que no sigui res les rascades de la caiguda. Que et recuperis. Per la sortida estava la cosa clara, trencar-la d'un principi entre Morales i jo. Sort que ha marxat ell per què jo venia tocat de cames del dissabte. No res espero que la pròxima circuitada no sigui tant perillosa com aquesta. Salut

    ResponElimina
  2. Ei Salvans! Quina destrossa heu organitzat a Cambrils.. Cursa maca, ritme frenètic i caiguda.. Bé, de la caiguda només xapa i pintura, en pocs dies recuperat del tot!
    Menys mal que anaves tocat de dissabte que si no us quedeu tu i en Morales sols, jeje..
    Ens veiem a la següent!

    ResponElimina