dimarts, 21 de juny del 2011

Pedalant en familia!

Aquest diumenge va ser un dia especial ja que va ser el primer dia que, després de prometr-li a la meva nevoda Miriam, finalment trobariem el dia per poder sortir a esmorzar en bici de muntanya.


Amb els rellotges sincronitzats, vam sortir a les 8h del matí de casa. Aixó si, el mau cunyat i la Miriam de Mollet i jo de Terrassa. L´idea era acabar trobant-nos a Sentmenat per fer "l´avituallament".

Vaig pendre la bici de CX i sense ruta prevista, únicament sabia d´on sortia i on havia d´anar a parar.


Alternant muntanya amb algún tram d´asfalt, vaig aparèixer a Matadepera per agafar la carretera que va cap a Sabadell fins que vaig trobar un caminet que s´endinsava a la muntanya en el sentit que buscava. Vaya camí!! Graons impossibles de passar damunt la bici fins que finalment i seguint el curs d´una petita riera, vaig anar a parar al camí del rieral, a la rivera del Ripoll.A partir d´aleshores, pista per llençar la bici i gaudir a tope.

Arrivat a Castellar, només resta la baixada cap a Sentmenat pel camí de darrera el tanatori.



Un cop a Sentmenat i trobar-me amb la familia, l´esmorzar ens espera a taula. Que en feia de temps que no parava a esmorzar anant en bicicleta!! Ho hauría de fer més sovint, jeje..



La tornada cap a Mollet del Vallès al ritme de la Miriam gaudint del paissatge i sobre tot de la companyia d´ella i del meu cunyat kiko.



Per acabar res millor que una remullada a les bicicletes per deixarles llestes per a la següent sortideta!



1 comentari: