diumenge, 10 d’abril del 2011

Contrarellotge!

Després d´una setmana sense pedalar per causa més que justificada, ara se´m presenten mil dubtes sobre com, quan, on, etc..
El cas es que com que les ganes ho poden tot, he pogut enllaçar tres dies seguits d´entreno. Això si, en total no he sumat més de 150 km´s!! Hi ha qui per menys de 150 km´s en un dia no surt a entrenar, jeje.. Doncs jo SI!

La pregunta és: Que es preferible, fer 250 km´s en 3 dies i descansar 4 o fer-ne 50 cada dia i descansar 2 dies.. No sé qué és millor però jo no tinc marge per escollir.

Per lo vist només puc disposar i no sempre, d una hora i mitja a l´hora de la migdiada (con la que cae..) per poder entrenar, serà suficient per poder seguir competint? Doncs no ho sé, ja ho veurem..

El que si que es cert es que aquesta hora i mitja dona per fregar els 50km´s en un dia "super" i en plan contrarellotge, que s´ha d´anar a buscar la nena al cole!!

Fins ara feia festa quan podia passar dels 100, ara serà quan pugui passar dels 50.. De tota manera, tot té les seves compensacions!!!

Per als qui esteu com jo (que segur que algún hi haurà), segur que podrem fer grupetta darrera a perseguir el pilot!

9 comentaris:

  1. Si fas tot el que pots no estàs obligat a més (filosofia Amatstrong)!!! El que puguis, prioritzant 1r familia, 2n feina, 3r bici. Una forta abraçada Amatstronger!!! @Amatstrong.

    ResponElimina
  2. No te preocupes Joan, aunque solo puedas hacer 50 kms si los haces rápidos es suficiente, y si el fin de semana puedes hacer fondo con 100 kms suficiente para correr de master.

    Mas vale calidad en los entrenos que cantidad.

    Si algún domingo te apetece y quieres hacer buen entreno, mi grupeta salimos a las 8h. del cruce(Terrassa Sabadell). http://malditasmotos.blogspot.com/

    Saludos

    ResponElimina
  3. Benvingut al club dels que fan el que poden jejeje!!!!

    ResponElimina
  4. joan manel, per algú com tu segur que es suficient, jo encara que no tingui les teves obligacions (ojala) tambè hem dedicare a perseguir, però jo perseguirè als que persegueixen al pilot jaja un abraçada company!!

    ResponElimina
  5. Joan Manel tranquil, tens una bona base, ara a fer el que puguis i mantindras bastant. En breu, les curses seran més curtes i circuits.
    De totes formes, pènsa que el rol de patito lento/feo, el tinc jo, així que sempre estaré darrera per poder fer grupeta. Jo com Mourinho, aquesta pressió per mi, vosaltres no cal que patiu per això ;-P

    ResponElimina
  6. Amat: Gracies, quan estàs a gust en un equip treus el temps d´on sigui!

    Edu: Merci por los consejos, la verdad es que así es como me lo he planteado, calidad por encima de cantidad y que salga el sol por donde sea! No hay tiempo para más..
    Te tomo la palabra con lo de la grupetta!

    Carles: La veritat es que si Carles, avans per menys de 50km´s no em vestia, i ara estic content si puc fer-ne al menys 40!

    Lobo: Ni t´ho pensis, queda molta temporada i en res estaràs gaudint pel cap de cursa!

    Quim: L´objectiu es anar perdent el més lent possible el guanyat, a les de ruta si ja patia ara ni te cuento..

    Gràcies a tots pels vostres comentaris!

    ResponElimina
  7. El millor 50km i descansar 2 dies. Respecte a les grupetes, dona la sensació que ho passeu genial allà, així que per les properes curses, després de l'arrancada inicial, m'afegiré.

    ResponElimina
  8. Si Javi, no em queda més remei que anar fent d´hora i mitja en hora i mitja, tot i que algún dia puc estirar fins hora tres quarts, jejeje..
    Ens veiem aviat, recupera´t que necessitem espectaclestrong a les curses!

    ResponElimina
  9. Segon dia a la carretera, ahir 33 i avui 43. Demà si puc ja passo de 50. A poc a poc ja pensant en posar-me dorsal, 4 o 5 setmanes. Salutacions companys i entreneu el que pogueu. @Amatstrong.

    ResponElimina