dimecres, 19 de gener del 2011

La següent a Montroig del Camp.

Aquest proper diumenge es celebra a Montroig el 5è Gran Premi Penya ciclista Montroig - Trofeu Josep Florencio.
La cursa consta d´un circuit de 19.5 kms en el qual es presumeix que es faràn 4 voltes per completar els 78 km´s de cursa. Ja no recordo l´ultim cop que vaig fer més de 80 km´s seguits..

Bé, anirem a gaudir de la cursa i a veure que em trobo, perquè no en tinc ni idea del tipus de circuit que ens han preparat. Si algú que hagi participat algún any anterior em vol fer 5 cèntims li ho agrairé jo i segur que més d´un..
Les dades de la prova son:
  • Hora: 11:00
  • Població: MONTROIG DEL CAMP
  • Direcció: AV. CATALUNYA
  • Quilómetres: 78.0 km
  • Organitzador: MONTROIG, PENYA CICLISTA
  • Telèfon de contacte de la prova: 977838343
  • Observacions:
    SORTIDA: AV, CATALUNYA
    TIPUS: CIRCUIT URBÁ TANCAT DE 19.5 KM.
    NO PODEN PARTICIPAR CICLOTURISTES

  • Per cert!! Aquest mateix diumenge els amics del Club Triatló Vallirana organitcen el Duatló de Muntanya. Els qui han participat amb anterioritat saben del bon fer dels organitzadors que sempre han buscat un circuit excel·lent voltant les muntanyes Valliranenques.

    Qui estigui interessat en participar-hi que s´afanyi, penso que les places per aquest duatló son limitades.

    Cap comentari:

    Publica un comentari a l'entrada