dimecres, 12 de gener del 2011

La següent a Montmeló!


Pròxima cursa al circuit de Catalunya de Montmeló. En poc més d´un mes m´hauré patejat els dos circuits de catalunya, el de motocross a Bellpùig (ciclocross) i ara el de velocitat a Montmeló..


Després diuen que la gent van com a motos, no m´extranya!!! A alguns només els falta el motor..


Les dades de la prova son:


  • Dia: 16-01-2011

  • Hora: 13:30

  • Població: MONTMELÓ

  • Direcció: CIRCUIT DE CATALUNYA

  • Quilómetres: 66.0 km

  • Organitzador: PARETS, ASSOCIACIO CICLISTA

  • E-mail organitzador: acparets@acparets.com

  • Web organitzador: http://www.acparets.com/

  • Telèfon del club: 617811310

  • Observacions:

    Sortida: CIRCUIT CATALUNYA
    Tipus: CIRCUIT TANCAT
    FÉMINES I CADETS 52 QM. LA RESTA 66 QM.
  • 4 comentaris:

    1. Salutacions i molta sort companyer! Nosaltres el team acabarem de afinar els entrenaments i no participarem en aquesta prova, la temporada és molt llarga i hi ha molt per fer! Una abraçada i jas ens explicaràs! @Amatstrong.

      ResponElimina
    2. Gracies Amat, jo com tinc la temporada una mica "insegura" aprofito i tot i no estar a punt, aniré a fer totes les curses que pugui.
      OBJECTIU: Passar-ho bé!
      A tope amb l´ AMATSTRONG CYCLING TEAM que aquest any fareu feina!!
      Una abraçada!

      Joan Manel

      ResponElimina
    3. Ei, ja veig q estas a tope! Jo vaig anar l'any passat i m'ho vaig passar molt bé. És un cursa atípica.

      Disfruta

      ResponElimina
    4. Ei Carles!! A tope? Ja m´agradaria a mi, jeje.. El que et vaig comentar, que com al Març entra a casa un altre peke aprofito ara per pedalar tot el que puc,jeje..
      La de diumenge una cursa atípica en el lloc i en la hora, les 13.30! Menys mal que ens prepararan un habituallament tipus "catering" a meitat de cursa.......

      Una abraçada!

      ResponElimina