dilluns, 20 de desembre del 2010

Campionat de Catalunya Ciclocross (CRONICA)

Ahir es va disputar a Sant Julià de Vilatorta el campionat que donaría amo a cada un dels mallots de campió en cada categoria.
Del circuit només puc dir que excel·lent!! Van fer una super feina per deixar el millor circuit de CX dels que he corregut.
1- Van col·locar una torreta que s´havia de pujar per una rampa d´uns 10 metres que si s´hagués hagut de baixar no sé si ho haguessim fet.. EXCEL·LENT!!
2- Amb un motocultor van llaurar un tram d´uns 15 metres i amb una manguera l´anaven regant. IMPRESSIONANT!!
3- Dos trams de taulons, l´un de 3 en pla/baixada i l´altre D´1 en pujada. BRILLANT!
4- Pujada a la petita hermita per uns 50 graons matadors. MATADOR!!!
5- Trams de ziga ziga entre tobogans de parc infantil i per rematar la feina un tram rodador entre cintes balitzadores en gespa.

La sortida no gaire bona em va colocar a meitat de pilot. Vam enfilar la primera super rampa de terra i es va formar el primer embut.
Hi havia corredors que havien d´estar darrera i estaven davant i viceversa. Poc a poc la cursa va anarnos colocant a cada un al nostre lloc, mentre per davant esmolaven els ganivets..
Com sempre la primera volta mig bé, però la segona
i tercera se m´atravessan i perdo algunes posicions que he aconseguit. A partir d´aleshores em recupero i em començo a trobar millor.
Per acabar-ho d´amanir rodant amb el Marc Cadenas li salta la cadena davant meu i pedala en buit uns metres. Intento espitjarlo amb la ma per que acabi d´entrar-li la cadena i just en aquesll moment decideix baixar de la bici i em colpeja el manillar amb el peu i em cardo una nata de cuidado! No passa res, continuo però ja m´ha passat el Sergi Lopez.
Entrem a l´ultima volta i la meitat la faig a roda del Cadenas. En els últims taulons els passo fort i tiro amb tot el que em queda per intentar atrapar al Sergi Lopez, que pedala a uns 15 metres de nosaltres.
A meta em quedo a un metre del Sergi i a uns 5 segons entra el Marc. Total, la posició 14 Ma 30, que no sé perquè m´han classificat a meta el 28è de cursa a 8 minuts del primer. Suposo que vaig entrar a meta massa arrambat a la dreta i el chip no em va detectar. Bé, d´una manera o un altre els punts son els mateixos i la diversió també, jejeje..

En èlits presència estelar de Joan Antoni Hermida, vigent campió del mon de BTT.

Enhorabona als campions de cada categoria!

Els campions:
Sots 23: FRANCESC GUERRA
Juvenils: GERARD ALVAREZ
Cadets: ORIOL RUIZ
Fèmines: MERCÈ PACIOS
Ma30: GUSTAVO DACOSTA
Ma40: PERE JOAN ROCA
Ma50: BERNAT DEL PINO
Èlits: DAVID LOZANO

Per cert, enhorabona al Marc Clapés per l´excel·lent cursa que es va treure de la butxaca, supermotivat avans de cursa i amb la presió necessaria per fer-ho bé a casa davant dels seus. Bravo Marc!

Però la majoria d´aplaudiments sel´s va endur novament en David Lozano quan ens va deixar a tots de pasta de moniato en veure´l pujar la rampa de l´atalaya sense baixar-se de la bici. Simplement, ESPECTACULAR!! Veient a aquest noi fer ciclocross, qualsevol podria pensar que això és cosa de nens....

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada