dimarts, 16 de novembre del 2010

Tornem-hi!

Avui i després de tres dies sense tocar la bici, tornem-hi!

Aquest cap de setmana m´ha tocat treballar a la nit i diumenge vaig estar més que temptat d´anar a correr a Snt Joan d´Espí. De fet, fins última hora tenia més o menys clar que hi aniría.

Quan vaig plegar a les 06.00h, tornant cap a casa amb el cotxe vaig decidir rotundament que millor ho deixariem correr fins la setmana vinent. Els qui han treballat de nit saben el que se sent després de treballar 12 hores en torn de nit.

Diferent es plegar i pedalar, però en quan agafes el cotxe el teu cos únicament té un objectiu clar, enfilar el camí directe cap al llit!

Avui doncs, sortida a reactivar el cos amb la CX i noooooovament punxada...
No sé a que es degut, però en un mes he punxat uns tres o quatre cops! Serà normal en això del CX? I a més, jo soc dels que no m´agrada reaprofitar les càmeres reparades, però a aquest pas ho hauré de començar a fer.. I per si faltava poc, també soc dels que no m´agrada dur la mancha i porto les bombones d´aire comprimit. Total, que cada punxada em surt per uns 10 euros!L´ultim cop que vaig punxar la roda del darrera, em van aconsellar muntar les càmeres MICHELIN AIRSTOP BUTYL, que sembla que tenen més goma respecte de les anteriors que feia servir, les normalment utilitzades per la bici de carretera.

De moment del darrera no he tornat a punxar més, o sigui que avui he aprofitat la punxada a la roda del davant per muntar les dues rodes ja amb aquestes cameres.

Creuarem els dits!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada