divendres, 24 de setembre del 2010

trenta-quatre

Avui és el meu aniversari! Si, son trenta-quatre, que no son tants.. D´una manera o un altre, un aniversari sempre és un dia perfecte per fer recordatori de les experiències viscudes el darrer any. Fent un balanç d´aquest any puc dir que el resultat ha estat prou positiu!!

Treient els dos ensurts que he patit a la carretera, es clar.. De tota manera, de tot se n´aprèn i de tot es pot treure un cantó positiu, depèn per on es miri..
En aquest dia, no m´en puc estar de recordar al que per mi, ha estat un dels grans en les dues rodes (amb motor).

Ara toca seguir gaudint d´aquest dia que només es presenta.. un cop cada any!!

4 comentaris:

  1. MOLTES FELICITATS AMIC MEU!!!
    ¿COMO LLEVAS LA CLAVÍCULA? SUPONGO QUE CON LAS MOLESTIAS TÍPICAS EN EL HOMBRO, PERO POCO A POCO TE IRÁN REMITIENDO. POR MI PARTE ÉSTE MIÉRCOLES TUVE VISITA CON EL MÉDICO Y ME HA DICHO QUE +/- EN 2 SEMANAS PODRÉ COGER LA BICI.
    EN ÉSTAS 2 SEMANAS QUE LLEVO DÁNDOLE AL RODILLO EN CASA, CADA DÍA ME ENCUENTRO MEJOR Y EL HOMBRO ME VA AGUANTANDO MEJOR. BUENO CAMPEÓN NO ME ENROLLO MÁS Y ESPERO NOS VEAMOS EN 15 DÍAS DISFRUTANDO SOBRE LA BICI. QUE ACABES DE PASAR UN BUEN DÍA DE ANIVERSARIO. ADEUUUU!!!

    ResponElimina
  2. ostia nen fem anys el mateix dia!!! però jo estic en una altra categoria ja ja jaaa!!!
    Felicitats!!!! se el que estas passant i ja veuràs com d'aquí a poc et servirà d'anècdota. Jo també em va trencar la clavícula i vaig fer un bloc explicant el dia a dia. Si m'envies un email amb la teva direcció a:
    luis.de-angulo@hotmail.com
    t'enviaré una invitació perquè puguis llegir-lo ja que és privat
    anims !!!!

    ResponElimina
  3. Moltes felicitaaaaats!!! Encara sóm joves!!!!

    ResponElimina
  4. Eeei moltes gracies per les felicitacions!!!

    CARLOS: Ánimo crack, que lo tuyo si que ha sido largo.. Que bien que ya mismo pedaleamos juntos!! Un abrazo y a acabar de recuperarse. Yo ya practicamente estoy pegando los últimos culetazos en la rehabilitación y ya me encuentro mucho mejor, casi listo!

    LLUIS: Felicitats a tu també Lluis, la veritat es que es que en aquest esport, amb l´esforça i sacrificci que es necessita, quan has de parar unes setmanes es un chasco.. El meu mail es j_m_borras@yahoo.es.

    CARLES LARA: Ja ho crec que encara som joves!! Moltes gracies i enhorabona per la medalla d´ahir, sou d´un altre planeta!

    ResponElimina