dilluns, 14 de juny del 2010

Cursa Banyoles-Rocacorba.

Al final els meus pronòstics es van complir, es a dir: Pujar Rocacorba amb 39-23 és de bojos! Tot i que la pujada va anar millor del que em pensava, com a mínim hagés necessitat un 39-25 per poder pujar una mica més "còmode", tenint en compte els trams del 15% que hi habia.
A les 16.00 hores es va donar la sortida als cadets, 15 minuts més tard vam sortir els senior/Ma30 i 15 minuts més tard els veterans.
Com a curiositat avans de cursa, trobem que al senior en muntar la roda del darrera de la colnago li toca l´eix al tirant del darrera i necessitem una arandela impossible de trobar! Menys mal que vaig estrenar mitjos, i prenent el ferro que porten els mitjons nous i que alguns adolescents fan servir d´arrecada improvisada vam fer això, improvisar una petita arandela esperant que aguantés les patades de la pujada..
La nostra va ser una cursa nerviosa desde principi, on només tocar el xiulet ja es van succeir els atacs.
L´idea era col·locar-me per davant per intentar evitar qualsevol caiguda, i aixi ho vaig fer.
Encara no habien completat el primer km quan va haber-hi una caiguda, concretament en el primer gir a esquerra per pendre la carretera secundaria.
La mala noticia es que tot i no caure, la caiguda va enxampar al company Borja i va quedar tallat momentaniament. Bona escalfada en el seu debut en cursa!
No ens vam adonar quan ens vam plantar a peu de port. Els primers repetxons rapids amb 53 fins que la cosa es va enfilar de debò. Els desviadors es van anar escoltant mentre feien la seva feina, moment en que la cosa es va començar a estirar. Tot anava força bé fins que la majoria va passar del 23 al 25.. Allí va ser on jo, que ja no em quedava res per posar, vaig començar a perdre metres. Al final vaig fer la meva pujada i em vaig plantar dalt amb 52m40s a 6,46 del guanyador i en 37ª posició.
Les sensacions bones però el regust d´haber pogut retallar temps si hagés dut com a mínim un 25.
Aquest son els últims metres del senior, que va haber de baixar-se de la bici fins a 4 cops a recol·locar-li "l´arrecada" la roda del darrera, que fregava l´eix amb el cuadre i el frenava.
Bon debut a la categoria del Borja! Llàstima haber enxampat la caiguda. El pròxim cop serà! Bon entrenament de cara a la Quebranta de la setmana vinent..

Aquestes son les precioses vistes des del Rocacorba! No dic que la pujada en bici les mereixin, però casi casi.. (a 1.5 km de coronar hi ha un parquing per qui vulgui pujar en cotxe)
El cap de setmana que vé em toca treballar, o sigui que de correr el Campionat de CAT a Cervera ni parlar-ne..
Ara ja queda pensar en la pròxima cursa, que si no passa res i em deixen correr, està prevista com a "convidat" el pròxim diumenge 27 a Pallejà.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada