dilluns, 26 d’abril del 2010

Sant Pere Molanta

(foto cedida pel meu amic Jose "Olesa")
Aquest diumenge nova sortida amb els amics del CCPallejà-Viroelectric.
Només pujar a la bici noto que les sensacions no son gaire bones, segurament perquè la tarda anterior vam estar de bateig i vam anar a dormir tard (i pot ser vam menjar en excés, també..) El cas es que em notava una mica indisposat de l´estòmag.
Faig via cap a Pallejà i trobo el grup entre Snt Andreu i Pallejà.
txino-txano cap a Martorell, Gelida i Snt Sadurní, on començarà el PM del dia.
Tal com vam fer fa unes setmanes, es repeteix la pujada al Cassots i això si, sense els triatletes de Vallirana que corrien a Banyoles i el Paco, que debia estar en alguna de les seves marxes, viatges, etc.. Avans de començar la pujada un depiste meu fa que el grup hagi de donar una volta més a la rotonda per agafar a la segona volta el camí correcte. (Mea culpa, el que realment volia era agafar l´autopista..)
Comencem la pujada i estiro una mica el grup, fins que quedem 4 al cap davant. El Borja, Borràs senior, l´Ivan i jo. Després del revolt tancat a dretes i esquerres el Borja pren l´iniciativa i imposa un ritme constant que fa que l´Ivan acabi per començar a perdre uns metres. Així arrivem dalt i a 250mts aprox faig un canvi de ritme per marxar sol i adjudicar-e el meu primer PM. El senior passa 2n a uns metres i el Borja 3r a pocs mts més. La pujada més lenta que l´altre cop, amb sensacions que van ser millors l´altre dia que aquest.
Parada obligada a La Posada i fem un canvi de plans. La sortida preveia la tornada per Sitges i Costes, però donat l´hora que era es decideix unanimament modificar la tornada per pendre rumb cap a Snt Cugatde Sesgarrigues i Snt Llorenç d´Hortons. La pujada cap a Masquefa es fa ràpida i el grup es trenca, arribant cada un al seu ritme.
Només queda la baixada cap a Martorell per feniquitar el dia (ells, perquè jo encara em quedava pujar "els 11"). Com cal patir per avançar, decideixo acabar el dia apretant les dents i fer la baixada fins Martorell a ritme intens, cosa que agraeix la resta del grup que encara que no ho diguin, s´ho passen pipa en aquest tipus de trams.. Al final´em surten poc més de 111km´s.
Aquesta setmana toca preparar el Campionat d´Espanya de PiB que es celebra divendres i dissabte a Vila-Seca. La de divendres es la crono que no faré, però dissabte es la cursa en linea que si que tinc pensat anar a correr. El que son les coses, l´altre dia no vaig poder pujar el Coll de la Teixeta i per fi, tornaré a fer-ho en cursa aquest proper dissabte.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada