divendres, 19 de febrer del 2010

Massa dies aturat..

Son molts dies ja els que per causes sobrevingudes, no he pogut pedalar.. La veritat es que per un cantó no en tinc ganes, ja que només pensar en fer el moviment de genoll necessari per completar la pedalada ja em fa malt.. D´altre banda, espero i desitjo que el dolor del genoll marxi per poder començar de nou, ja que imagino que després de més d´un mes serà com començar de nou.
Tot el que he fet durant els tres mesos anteriors no haurà servit de res, per el que em plantejo la temporada d´una forma diferent, ja que al cap i a la fi habia de ser una temporada de "prova".
Tot just ara acabaría els entrenaments de qualitat i teòricament, començaria a trovar-me mig bé.
Lluny de lo planejat, em trovo aturat del tot i per si fos poc sense bicicleta..
Al mal temps bona cara diuen! Pot ser aquesta "paradeta" m´anirà bé per treure la "pressio" i nervis i començar les curses d´una forma diferent, ja que tot el que faci, per poc que sigui, estarà més que ven fet i justificat!
Ara el que mes em preocupa es recuperar bé el genoll per evitar molesties futures.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada